Anatomia lui Gray-un serial de televiziune pe care vi-l recomand

Anatomia lui Gray-un serial de televiziune pe care vi-l recomand.
Eu nu am servici din acela la care trebuie sa ajungi la o ora fixa si de la care nu poti pleca inainte de alta ora fixa in cazul fericit in care nu trebuie sa stai si peste acea ora.Cica ore suplimentare pe care firma iti da bani..Nu am sef,nu am colegi de niciun fel,buni,rai..Sa nu intelegeti ca nu muncesc.Dar fac asta acasa,programul mi-l fac singura,eu sunt seful meu.Ca sa nu lungim vorba ,vreau sa va spun ca numai asa am putut vedea Anatomia lui Gray difuzat in reluare de TVR 1 la o ora tarzie in noapte.Se pare ca a fost difuzat si la ore mai accesibile insa eu sunt multumita ca am vazut reluarile.E un film care m-a prins tare repede.Am citit ca a fost foarte premiat si nu ma mira deloc.Mi-a placut ideea cu titlul filmului care e numele unei melodii celebre pe care cei trecuti de 25 de ani sigur o stiu.Si muzica e grozava.Ideea filmului e simpla;un grup de medici rezidenti intre care exista prietenii,antipatii,iubiri,solidaritate,sustinere,concurenta.Cristina,Meredith,Izzie,Alex si George sunt tinerii medici.Unii dintre ei impart casa in care locuiesc si cu totii impart toata viata.E vorba de munca lor la spital dar si de putinul timp liber din afara lui.Sunt o familie si ca in orice familie nu toate merg bine tot timpul.Fel de fel de situatii in care putem sa descoperim pe fiecare dintre ei,cu calitatile si defectele lor.Sunt caractere diferite insa exista acea unitate in diversitate.
Episoadele sunt scurte si concentrate,de putine ori actiunea s-a continuat si in alt episod.Asta nu inseamna ca nu astepti cu nerabdare episodul urmator.
Cand s-a intrerupt brusc difuzarea reluarilor am inceput sa fac cercetari sa vad care-i baiul.Asa am aflat ca am vazut doar 2 serii din cele 3 difuzate deja si ca TVR1 ne promite din aceasta toamna seria 4.E musai sa vad seria 3 pana atunci chiar daca pe net circula mici rezumate ale episoadelor din aceasta serie.Nu e suficient..
Sper ca v-am facut curiosi desi intentia mea nu a fost aceasta.Insa daca aveti posibilitatea,nu ratati acest film.Chiar va invit sa va spuneti opinia.

Niciun comentariu: